Om Adeno
Om Adeno
Adeno er startet med visionen om at tilbyde kunderne erfarne ServiceNow-konsulenter, som kan skabe værdi fra første betalte time. Vi vil være jeres trusted advisor – en partner, I kan stole på.
Vores højt kvalificerede konsulenter har i gennemsnit mere end 7,5 års erfaring med ServiceNow og alle har en dyb teknisk og strategisk forståelse af platformen.
Mange af vores ServiceNow-eksperter har arbejdet på begge sider af bordet – både på kundesiden og på konsulentsiden. Det giver os unikke perspektiver og kompetencer, når det gælder implementering, integration og administration af ServiceNow-platformen.
Vi følger ikke bare best practice – vi skaber dem. Vi har en unik tilgang, der fokuserer på værdi hele vejen gennem processen. For os er det vigtigt at definere værdien af et krav helt fra begyndelsen og sikre, at jeres udviklingsteam fokuserer på at udvikle de rigtige funktioner først.
Vi samarbejder med dig og dit team for at levere enestående løsninger og en ServiceNow-platform, der er effektiv og skalerbar – hver gang.
Teamet
Vil du være en del af Adeno?
Stræber du efter at være den bedste inden for ServiceNow? Så bliv en del af Adenos stærke team. Vi søger Danmarks dygtigste konsulenter.
Send din ansøgning og CV til info@adeno.dk
Kernekompetencer i Adeno
Erfarne og kvalitetsbevidste
Tæt samarbejde med vores kunder
I Adeno arbejder vi hellere med få gode kunder end mange. Det giver os muligheden for at kunne levere en bedre rådgivning og deraf bedre resultater. Vi ser vores kunder som partnere og har en stærk relation med alle vores partnere og værdsætter en ærlig og direkte dialog.
Vi har integritet i vores arbejde
Vi vil hjælpe kunden på den rigtige måde og tør udfordre status quo. Vi sætter tingene på spidsen for at få det maximale ud af de muligheder vi ser. Når vi hjælper kunderne, mener vi det er vores pligt at være opdaterede på den nyeste funktionalitet i ServiceNow og kan derfor rådgive med den nyeste viden i ryggen.
Værdi i hele processen
I Adeno er alt vi laver med et fokus på værdiskabelse: Værdi for kunderne, os selv og omverdenen. Når vi arbejderne med kunderne kan vi måle den værdi vi tilføjer, hvilket også gør det lettere for vores kunder at visualisere fremtidige resultater vi opnår i fællesskab.
Værdier i Adeno
Vi værner om kvaliteten
Adeno er en troværdig og professionel virksomhed med ambitiøse kvalitetsnormer i alle led og funktioner, og som har stor fokus integritet i vores arbejde med kunder og hinanden.
Vi har frihed
Vi udvikler os
Adeno tiltrækker, fastholder og udvikler kvalificerede medarbejdere. Virksomheden er forandringsparat og nyskabende og jagter konstant forbedringsmuligheder. Vi vil alle udvikle os selv, forretningen og kunderne.
Vi respekterer hinanden
Adeno er en attraktiv og rummelig virksomhed, hvor personlige og faglige forskelligheder respekteres og værdsættes, og hvor alle medarbejdere er lige værdifulde. En virksomhed hvor fælles mål og beslutninger respekteres og efterleves i alle led.
Vi involverer os
Adenos kultur
Kulturen er Adenos sjæl. Det er noget, der lever, vokser og udvikler sig hele tiden. Kulturen i Adeno er vores ledestjerne og noget vi efterlever overfor os selv, hinanden og vores kunder.
I Adeno er vi alle en del af Basen, som er samlingspunktet for hele virksomheden. Her mødes alle på tværs at projekter og niveauer og finder et fællesskab i hinanden.
Basen er omdrejningspunktet for alle fælles aktiviteter. Synergierne mellem medarbejdere, ledelse og organisation gør, at vi kan samarbejde på en mere hensigtsmæssig måde. Når vi i Basen bruger tid på fællesskabet, skabes der en kultur hvor vi opnår, samarbejder og vokser. Vi sætter stor pris på Basen og vi tror på at den binder os bedre sammen.