Problem Management

På kurset i ITIL® 4 Problem Management lærer I at håndtere, analysere og løse problems systematisk for at minimere antallet af incidents. I lærer også at opbygge en videnbase med ‘known errors’ og ‘workarounds’, som kan bruges til at optimere jeres incident-proces.

Efter kurset kan I udvikle og forbedre virksomhedens problem management practice, integrere den med andre processer og få en klar forståelse for dens værdiskabelse.

Vi kan tilpasse kursets indhold til jeres virksomheds specifikke udfordringer og driftsmål. Det sikrer, at jeres team får de nødvendige kompetencer til at forbedre både jeres service management og samarbejdet med partnere.

Informationer:

Varighed efter behov

Afholdes på dansk eller engelsk

Lokation efter præference

Kontakt for pris

Skræddersyede kurser:

Kontakt os hvis du søger et skræddersyet firmakursus i et emne som ikke findes i overblikket nedenfor.

Kommende kursusafholdelser:

Tryk på et kursus for at læse mere. Nedenstående overblik er altid opdateret med kommende kursusafholdelser.

Hør mere