Mød Brian: Ny ServiceNow-ekspert i Adeno – og kommende Camino-vandrer! 🏞️
⚙ Brian bringer over 25 års serviceerfaring med sig, hvoraf størstedelen har været dedikeret til at optimere servicelevering gennem teknologi – herunder ca. 10 år med ServiceNow som hovedfokus. Han er født optimist og pragmatiker med en passion for god, gammeldags service understøttet af teknologi. Fra sin militærtjeneste har han værnet om god service og forståelsen for, hvordan forskellige facetter skal arbejde sammen. Han er stor fan af agile metoder og har spillet en central rolle i implementeringen af effektive ServiceNow-løsninger.
🗨 “Min rolle hos Adeno er todelt. Jeg rådgiver kunder om, hvordan de kan maksimere deres værdi af ServiceNow, med respekt for virksomhedens strategi og modenhed. Service skal være nemt, bekvemt og tilgængeligt, når kunden har et behov. Jeg arbejder med kunde- og medarbejderfokuserede områder som Field Service Management, Customer & Employee Experience og Service Portfolio Management. Når du har nye behov, hjælper jeg med at afdække kravene, designe løsningen og sikre, at den leverer den ønskede værdi.”
🤗 Personligt er Brian stolt familiefar, der nyder at træde ud af hamsterhjulet og værdsætte de små glæder i hverdagen. Han tror på, at hvor man lægger sit fokus, lykkes man – og hans næste mål er at gå Camino de Santiago Primitivo.
Tag godt imod Brian! 🤝