Bliv en del af teamet

Læsetid: 2 minutter

september 16, 2022

Bliv en del af teamet

En unik mulighed for at komme med fra begyndelsen i en hurtig voksende start-up etableret i marts 2022. Du kommer til at blive en central del af forretningen og kan forvente at blive involveret “fra dag ét”.

Vi søger kort fortalt en kulturbærer, som kan være med til at danne fundamentet for Adeno.

Jobbeskrivelse

I rollen som ServiceNow Expert tilbydes en unik mulighed for at komme med fra begyndelsen i en hurtig voksende start-up etableret i marts 2022. Du kommer til at blive en central del af forretningen og kan forvente at blive involveret “fra dag ét”.

Internt vil du have en nøglerolle i forhold til det kontinuerlige arbejde med at videreudvikle vores leverancemodel samt procesimplementeringskoncepter og -metoder, ligesom du vil være med til at definere de løsninger, vi vil tilbyde kunderne i fremtiden.

Vi søger kort fortalt en kulturbærer, som kan være med til at danne fundamentet for Adeno. Hvis du har høje forventninger til din personlige og faglige udvikling, og er sulten efter at blive udfordret, så er denne stilling den rette for dig.

Som ServiceNow Expert skal du kunne

I Adeno møder vi kun kunderne med erfarne konsulenter, uanset projektets størrelse, og derfor forventer vi, at du har minimum 5 års erfaring med ServiceNow.

Har du erfaring fra kundesiden, ser vi det kun som et plus.

Agere som kundernes foretrukne rådgiver på ServiceNow platformen.

Sætte kunden i fokus og være i stand til at opbygge længerevarende relationer.

Være på forkant med ny funktionalitet i ServiceNow, samt være nysgerrig på andre nye, værdiskabende og komplimenterende teknologier.

Udvikle, forbedre og konfigurere løsninger som understøtter kundens processer.

Bygge bro mellem forretningen og IT samt formå at formidle hvordan teknologien kan løse forretningsmæssige behov og problemstillinger.

Medvirke i tilbudsskrivning til nye og eksisterende kunder.

Om Adeno

Vi er entreprenører helt ind til benet. Vi går altid efter at vokse effektivt ved at bruge vores energi på det helt rigtige, vælge skalérbare løsninger og turde gå nye veje og tænke utraditionelt. Vi har et konstant fokus på at skabe værdi. Værdi for os selv, hinanden og vores kunder.

For os er det vigtigt at sikre et bæredygtigt arbejdsliv. Derfor fokuserer vi ikke kun på vores præstationer, men også på at skabe forudsætningerne for, at vi trives med de skiftende krav, vi møder i vores liv – både derhjemme og på arbejdet. Vi ønsker at skabe et miljø, der er sikkert, sundt og bæredygtigt og samtidig sjovt at arbejde i.

Vi tilbyder en attraktiv lønpakke og en arbejdsplads fyldt med dygtige og erfarne kollegaer, med hver sine spidskompetencer, der til hver en tid kan udfordre din ”as-is”, og være med til at videreudvikle din ”to-be” gennem daglig sparring på tværs af kundeprojekter.

Vil du bryde rammer, bygge en bæredygtig forretning og skabe fantastiske kundeoplevelser? Så glæder vi os til at høre fra dig. Vi indkalder løbende kandidater til samtale, så send os gerne os dit CV med det samme, og du hører nærmere fra os. Opstartsdato til stillingen er snarest muligt.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Charlie Rødgaard, CEO & Partner på telefon: +45 4029 0212 eller på mail: cr@adeno.dk.

Hør mere