Herlev, Silkeborg eller Odense
Har du lyst til at være en del af en virksomhed, hvor dine bidrag og idéer har betydning for virksomhedens fremtid?
I rollen som ServiceNow Expert tilbydes en unik mulighed for at blive en del af en hurtigt voksende virksomhed, der blev etableret i marts 2022.
Som ServiceNow Expert hos Adeno vil dine primære opgaver omfatte rådgivning, løsning af udviklingsopgaver samt afholdelse af workshops hos vores kunder og lignende. Vi lægger stor vægt på at fordele opgaverne, så de matcher den enkelte medarbejders ønsker og kompetencer. På den måde sikrer vi din arbejdsglæde samt den højeste kvalitet for kunden. Internt kan du forvente at blive aktivt involveret i udviklingen af forretningen, da dine erfaringer og inputs er vigtige for vores fremtid! Du vil også spille en nøglerolle i forhold til det kontinuerlige arbejde med at videreudvikle vores leverancemodel samt procesimplementeringskoncepter og –metoder. Ligeledes vil du være med til at definere de løsninger, vi vil tilbyde kunderne i fremtiden.
Vi søger kort sagt en profil, der kan bidrage til et specialiseret fagligt miljø i en virksomhed, der lægger vægt på fællesskab.
I rollen som ServiceNow Expert skal du kunne
- Agere som kundernes foretrukne rådgiver i ServiceNow-platformen
- Sætte kunden i fokus og være i stand til at opbygge gode relationer til vores kunder
- Holde dig opdateret om den nyeste funktionalitet i ServiceNow samt udvise nysgerrighed over for andre nye, værdiskabende og komplementerende teknologier
- Udvikle, forbedre og konfigurere løsninger, der understøtter kundens processer
- Bygge bro mellem forretningen og IT samt formidle, hvordan teknologi kan løse forretningsmæssige behov og udfordringer
- Bidrage til udarbejdelse af tilbud til både nye og eksisterende kunder
- Udvikle dine kompetencer efter behov og have høje forventninger til din personlige og faglige udvikling
- Have minimum 5 års erfaring med ServiceNow
Vi tilbyder dig
- En attraktiv lønpakke, faglige udviklingsmuligheder og arbejdsvilkår
- Dygtige og erfarne kollegaer med hver deres ekspertiseområder
- Daglig sparring på tværs af kundeprojekter
- En virksomhed i vækst, hvor du vil være en central del af vores kulturskabelse og kan være med til at præge virksomhedens fremtid
- Spændende og udfordrende projekter
En meningsfuld arbejdskultur
I Adeno har vi et konstant fokus på at skabe værdi – for os selv, hinanden og vores kunder. Det vigtigste er derfor at sikre en bæredygtig arbejdsplads, hvor der er de rette forudsætninger for at trives med de skiftende krav i både arbejds- og privatliv. For at gøre arbejdet meningsfuldt er det afgørende, at arbejdsmiljøet i Adeno er sikkert, sundt, bæredygtigt og sjovt at være en del af. Vi fokuserer derfor ikke kun på præstationer, men også på den langsigtede udvikling af faglighed såvel som forretning.
Vores tilgang
Vi stræber altid efter at vokse effektivt ved at bruge vores energi optimalt, vælge skalérbare løsninger og turde gå nye veje. Med erfaring og nytænkning som de primære drivkræfter udfordrer vi hinanden fagligt gennem sparring på tværs af kundeprojekter. Skal løsninger være gode, skal de være gennemtænkte og helhedsorienterede – dette opnår vi gennem samarbejde og inklusion.
Vil bryde rammer, bidrage til en bæredygtig forretning og skabe fantastiske kundeoplevelser?
Så ser vi frem til at høre fra dig. Vi indkalder løbende kandidater til samtale, så send os gerne dit CV med det samme! Opstartsdato for stillingen er snarest muligt. Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Charlie Rødgaard, CEO & Partner, på telefon: +45 4029 0212 eller via mail: cr@adeno.dk.